Абонентський супровід від компанії «ІВК»
Компанія «ІВК» надає послуги абонентського супроводу програмних продуктів.
Абонентський супровід Програмних Продуктів – це комплекс послуг для забезпечення стабільної роботи інформаційної системи вашого підприємства. Укладення договору з обслуговування гарантує вам робочий стан програми на необхідний термін.
Абонентське обслуговування передбачає закріплення за вашим підприємством фахівця, ознайомленого зі специфікою діяльності вашої організації, який зможе оперативно розв’язати питання, пов’язані з роботою програми.
Персональний консультант
- Консультаційна підтримка користувачів.
- Навчання користувачів.
- Інформаційна підтримка користувачів.
Персональний програміст
- Адміністрування програмних продуктів.
- Оновлення конфігурацій програмних продуктів.
- Модифікація програмних продуктів.
Консультаційна підтримка користувачів:
Консультування співробітників Замовника щодо роботи з Продуктом, демонстрація методики правильної роботи з Продуктом;
Консультування Замовника за принципами функціонування і правильного використання Продукту, в тому числі з отримання необхідних Замовникові вихідних форм звітності.
Інформаційна підтримка користувачів:
Інформування про вихід нових релізів, типових конфігурацій, форм регламентованої звітності.
Адміністрування Програмних Продуктів:
Інсталяція додаткових робочих місць Програмних Продуктів;
Аналіз (моніторинг) інформаційної бази даних Продукту на наявність потенційних проблем, і надання рекомендацій для їх усунення;
Створення резервних копій конфігурацій.
Оновлення Програмних Продуктів:
Оновлення конфігурацій програмних продуктів з урахуванням внесених раніше змін в Конфігурацію Продукту;
Оновлення релізів Програмних Продуктів.
Модифікація Програмних Продуктів
Адаптація Зміни Продукту Замовника відповідно до вимог Замовника шляхом створення, модифікації або видалення будь-якого елементу Зміни Продукту;
Розробка додаткових зовнішніх друкованих форм і форм звітності для Зміни Продукту;
Послуги зі створення нових ролей користувачів Продукту.
Переваги абонентського супроводу
Якість
Укладення договору з абонентського супроводу, що передбачає тривалу співпрацю і високий рівень відповідальності у роботі з клієнтами. Тому наша компанія гарантує оперативність і якісний підхід при виконанні всіх видів робіт.
Можливість планувати витрати
Абонентський супровід надається в рамках тарифних планів, у яких позначений обсяг робіт і його вартість. Виходячи з цього, ви можете планувати бюджет, необхідний на підтримку інформаційної системи.
Економія
Вартість абонентського обслуговування обійдеться підприємству значно дешевше, ніж утримання фахівців у штаті. Помітна перевага – вартість години роботи в тарифах абонентського обслуговування, на відміну від оперативного обслуговування.
Комплексні рішення
Взаємозамінність співробітників нашої компанії в ході вирішення робочих завдань. Спеціаліст, закріплений за вашою компанією, може звертатися до інших співробітників з будь-якої області кваліфікації (програмування, бухгалтерський облік, системне адміністрування). Це дає максимальний сервіс для вирішення комплексних питань Вашої компанії.
Тарифи
Наша компанія пропонує ряд пакетів з абонентського супроводу. Пакети можуть формуватися з довільної кількості годин супроводу.