BAS Будівництво. ERP
Інструмент «BAS Будівництво. ERP» забезпечує автоматизацію всіх головних бізнес-процесів апарату управління підприємств, а також автоматизацію різних видів будівельної діяльності. Підходить, зокрема, для вертикально-інтегрованих холдингів.
Рішення базується на флагманському продукті «BAS ERP» (див. https://www.ivk.com.ua/ru/produkty/bas/bas-erp/).
«BAS Будівництво. ERP» – це автоматизація галузевої специфіки будівництва, а саме:
- формування кошторисів;
- календарне планування робіт;
- розподіл робіт між власними ресурсами й субпідрядниками, укладання умов за договорами з підрядниками;
- створення потреби в матеріалах, трудових і машинних ресурсах протягом життєвого циклу проєкту;
- швидке планування і відображення факту робіт c деталізацією: зміна, день, тиждень, декада, місяць;
- зручна візуалізація планових даних з можливістю вносити факт, як в Excel;
- відображення відхилення від графіка із зазначенням причини відхилення;
- порівняння сценаріїв проєкту та інше.
Календарно-мережеве планування
Модуль календарного планування робіт – це повний цикл планування будівельного проєкту. Підсистема включає:
- завантаження даних з кошторисних програм (АВК5);
- створення структури графіка виконання робіт;
- встановлення послідовності виконання робіт;
- фіксація загальних даних та сценарію проєкту;
- формування бюджету проєкту;
- розподіл робіт між виконавцями;
- формування ресурсної відомості.
Оперативне планування/управління
Рішення містить функціонал щоденного оперативного управління ходом будівельного проєкту. А саме:
- формування місячних планів виконання робіт;
- призначення ресурсів на роботи (техніки і співробітників);
- фіксація додаткових робіт;
- відображення витрат матеріалів у розрізі робіт;
- введення матеріалів, незапланованих в кошторисі;
- відображення виробітку співробітників і техніки.
Аналіз, звітність
Звітність програми передбачає всі основні складові будівельної діяльності, серед яких:
- план-фактний аналіз виконання робіт;
- порівняння сценаріїв;
- план-фактний аналіз;
- підрахунок проєкту (факт по фактично виконаним роботам, невиконані роботи по індикативній вартості);
- аналіз планових і фактичних даних витрачених ресурсів;
- аналіз закриття робіт актами;
- аналіз забезпеченості проекту матеріалами.
Додаткові можливості
Для ефективної роботи користувачів інструмент містить допоміжні функції:
- проставлення відповідностей між кошторисними ресурсами та ресурсами проєкту;
- зміна оперативних планів виконання робіт;
- редагування потреб в ресурсах.