BAS Будівництво. ERP

Інструмент «BAS Будівництво. ERP» забезпечує автоматизацію всіх головних бізнес-процесів апарату управління підприємств, а також автоматизацію різних видів будівельної діяльності. Підходить, зокрема, для вертикально-інтегрованих холдингів.

Рішення базується на флагманському продукті «BAS ERP» (див. https://www.ivk.com.ua/ru/produkty/bas/bas-erp/).

«BAS Будівництво. ERP» – це автоматизація галузевої специфіки будівництва, а саме:

  • формування кошторисів;
  • календарне планування робіт;
  • розподіл робіт між власними ресурсами й субпідрядниками, укладання умов за договорами з підрядниками;
  • створення потреби в матеріалах, трудових і машинних ресурсах протягом життєвого циклу проєкту;
  • швидке планування і відображення факту робіт c деталізацією: зміна, день, тиждень, декада, місяць;
  • зручна візуалізація планових даних з можливістю вносити факт, як в Excel;
  • відображення відхилення від графіка із зазначенням причини відхилення;
  • порівняння сценаріїв проєкту та інше.

Календарно-мережеве планування

Модуль календарного планування робіт – це повний цикл планування будівельного проєкту. Підсистема включає:

  • завантаження даних з кошторисних програм (АВК5);
  • створення структури графіка виконання робіт;
  • встановлення послідовності виконання робіт;
  • фіксація загальних даних та сценарію проєкту;
  • формування бюджету проєкту;
  • розподіл робіт між виконавцями;
  • формування ресурсної відомості.

Оперативне планування/управління

Рішення містить функціонал щоденного оперативного управління ходом будівельного проєкту. А саме:

  • формування місячних планів виконання робіт;
  • призначення ресурсів на роботи (техніки і співробітників);
  • фіксація додаткових робіт;
  • відображення витрат матеріалів у розрізі робіт;
  • введення матеріалів, незапланованих в кошторисі;
  • відображення виробітку співробітників і техніки.

Аналіз, звітність

Звітність програми передбачає всі основні складові будівельної діяльності, серед яких:

  • план-фактний аналіз виконання робіт;
  • порівняння сценаріїв;
  • план-фактний аналіз;
  • підрахунок проєкту (факт по фактично виконаним роботам, невиконані роботи по індикативній вартості);
  • аналіз планових і фактичних даних витрачених ресурсів;
  • аналіз закриття робіт актами;
  • аналіз забезпеченості проекту матеріалами.

Додаткові можливості

Для ефективної роботи користувачів інструмент містить допоміжні функції:

  • проставлення відповідностей між кошторисними ресурсами та ресурсами проєкту;
  • зміна оперативних планів виконання робіт;
  • редагування потреб в ресурсах.