BAS ERP
«BAS ERP» – це рішення для керування багатопрофільними підприємствами, створене на основі найліпших практик автоматизації великого та середнього бізнесу. Програму акцентовано на функціональних можливостей різних видів підприємств, зокрема з технічно складним виробництвом.
Управління фінансами
Підсистема рішення «Управління фінансами» контролює виконання платежів за заявками.
Для більшої ефективності у Обліку безготівкових грошових коштів розділені реєстрація даних про вхідні та вихідні платежі й реєстрація виписок.
Максимально зручно розроблений функціонал обліку розрахунків з банком по еквайрингових операціях. Тож буде легко прослідкувати за шляхом платежу від його стартової точки й до моменту, коли гроші надійшли на рахунок.
Облік фінансових результатів проводиться у розрізі напрямів діяльності підприємства. Склад напрямків легко регулюються. Для роздрібних підприємств, наприклад, склад напрямків може відповідати точкам продажу, для дистриб’юторів – асортименту, і т.д.
Інновації та переваги підсистеми:
- Облік кредитів, депозитів і позик.
- Еквайринг (платіжні картки).
- Гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря.
- Розширені можливості управління поточними платежами.
- Маршрути узгодження заявок.
- Гнучкі інструменти для формування платіжних документів на майбутні дати.
- Інвентаризація кас і банківських рахунків.
- Аналітична звітність з руху грошових коштів.
- План рахунків міжнародного фінансового обліку, що налаштовується.
- Трансляція операцій у підсистему МСФЗ за даними оперативного та регламентованого обліку
- Відкладене відображення проводок в обліку.
- Створення документів за типовими операціями.
- «Аудиторський слід» даних.
- Генератор фінансових звітів, включаючи формування звітності за міжнародними стандартами способами трансляції операцій та трансформації звітності.
Розрахунок бюджету
З «BAS ERP» можливе управління процесом бюджетування. Зрозуміти налаштування структури бюджетів легко, завдяки «табличній моделі бюджетування».
Для кожної статті бюджету можна застосовувати одночасно до 6 довільних аналітик.
Редагувати примірники можна в одній формі. Історія внесених змін значень зберігається.
Порівняння версій, згортання, вилучення, а також повернення здійснюється за допомогою опції версіонування для примірників бюджетів.
Інновації та функціонал рішення:
- налаштування видів бюджетів і розширена аналітика;
- моделювання сценаріїв;
- управління бюджетним процесом;
- підтримка кількох валют;
- табличні форми введення і коригування;
- економічний прогноз;
- аналіз досягнення планових показників;
- складання зведеної звітності за результатами моніторингу;
- розширений фінансовий аналіз.
Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства
Інновації та ключові переваги рішення:
- Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників.
- Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння.
- Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних.
- Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності.
- Різноманіття графічних форм аналітичних звітів.
- Доступ з мобільного пристрою (планшет, смартфон).
Регламентований облік
Рішення включає весь необхідний інструментарій для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, і відповідає чинному законодавству України.
Для користувача надається набір стандартних бухгалтерських звітів для аналізу даних по залишках, оборотах рахунків та проводках у різних розрізах. Формуючи звіти, дозволяється налаштувати групування, відбір і сортування інформації.
Система містить регламентовані звіти, необхідні для подання власникам організації та контролюючим державним органам: форми бухгалтерської звітності, податкові декларації.
Інноваційні функції:
- Гнучке налаштування користувачем правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку.
- Відкладене проведення та контроль актуальності відображення для обліку фактів господарської діяльності.
- Оперативний контроль формування проводок для довільного документа.
- Автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них, виходячи з номенклатурного складу документів відвантаження.
- Контроль повноти і правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання.
Управління персоналом і розрахунок зарплати
Можливості:
- робота з персональними даними співробітників;
- облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій;
- робота з договорами підряду;
- облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів;
- розрахунок зарплати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (в тому числі тарифної), відрядної та їх різновидів;
- використання показників ефективності діяльності організації та безпосередньо конкретного співробітника під час розрахунку винагород за працю;
- проведення взаєморозрахунків з персоналом у готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках;
- аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності та інше.
Інновації та функціонал рішення:
- Аналіз ефективності управління персоналом.
- Розрахунок зарплати за даними виробітку співробітників.
- Комплекс розрахунків з персоналом.
- Гнучкі можливості відображення зарплати у фінансовому та регламентованому обліку.
- Можливість введення необмеженої кількості показників, довільні формули.
- Аналіз фонду оплати праці.
- Розрахунок і нарахування резерву відпусток.
- Широкі можливості регламентованого розрахунку зарплати.
Управління виробництвом
У «BAS ERP» використовується новітній підхід управління виробництвом, що мінімізує залежність якості планування від точності нормативних даних. Тож з рішенням реально сформувати виконані виробничі плани без точних нормативів часу для всіх виробничих операцій.
Інновації та функціонал рішення:
- Візуалізація структури виробу.
- Опис виробничих процесів виготовлення виробів (ресурсні специфікації).
- Управління деталізацією опису необхідних для виробництва ресурсів (маршрутні карти).
- Параметричне забезпечення потреби в номенклатурі.
- Два рівня планування виробництва: головний і локальний диспетчер.
- Інтервальне планування та «Барабан-Буфер-Мотузка».
- Планування по «вузьких» місцях виробництва.
- Поопераційне планування.
- Зниження залежності якості планування від точності нормативних даних.
- Управління пріоритетом замовлень на виробництво (VIP замовлення).
- Оцінка доступності обладнання і матеріальних ресурсів усередині інтервалу.
- Розширений контроль забезпечення виробництва ресурсами.
- Облік часу транспортування і простеження ТМЦ.
- Прогнозування перебігу виробничого процесу.
- Диспетчеризація виробництва на міжцеховому і внутрішньоцеховому рівнях.
- Гнучке перепланування.
- Розширений облік виробітку співробітників
Для захисту найслабшої ланки у виробничій системі під час планування етапів застосовується елементи виробничого додатку Теорії Обмежень.
План можна побудувати з точністю до години, дня, місяця і т. д.
Передбачити негативні ситуації за перебігом виробничого процесу щодо планових термінів можливо з «семафорною системою» оповіщення. Такий механізм диспетчеризації допоможе уникнути зриву випуску продукції.
Розрахунок собівартості та управління витратами
Головні інновації:
- Роздільний облік витрат за видами діяльності.
- Відокремлений облік собівартості за замовленнями.
- Розподіл витрат за напрямками діяльності.
- Надання даних про структуру собівартості випуску до первинних витрат.
- Покращений майстер закриття місяця.
Для зручності можна застосувати розширену класифікація ресурсів: матеріальні ресурси у кількісно-вартісній оцінці; послуги з можливістю кількісного розподілу; послуги виключно у вартісному вираженні.
Також рішення підтримує окремий облік витрат за видами діяльності, які мають виокремлення у частині різного оподаткування операцій.
Планування ремонтів
«BAS ERP» дозволяє вести облік об’єктів ремонту, класифікувати їх за спільними ознаками, такими як: склад паспортних характеристик, показники напрацювання, види ремонту, режими експлуатації. Підсистема відстежує стан об’єктів ремонту, їхню приналежність і розташування.
Ключові інновації і фукціонал:
- Облік та ієрархічна класифікація об’єктів, що знаходяться в експлуатації.
- Моніторинг стану об’єктів експлуатації.
- Управління по видах ремонтів.
- Організація і проведення планових та позапланових ремонтних заходів.
- Єдина система забезпечення ресурсних потреб ремонтної та виробничої діяльності.
- Формування повної вартості володіння об’єктами експлуатації.
Продажі
З рішенням можливо фіксувати історію переговорів з клієнтом, щоб визначати склад та умови продажу. Передбачається встановлення графіку оплати за календарем і відстеження заборгованості за клієнтами. За таким же принципом ведеться робота із замовленнями постачальникам і ведення взаєморозрахунків із закупівель.
Інновації та функціонал підсистеми:
- Управління ефективністю процесів продажів та угод з клієнтом.
- Воронка продажів.
- Формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів.
- Використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процеси управління складними продажами.
- Розширене управління замовленнями клієнтів, типові та індивідуальні правила продажу, угоди.
- Самообслуговування клієнтів.
- Управління торговими представниками.
- Моніторинг стану процесів продажів.
- Планування використання автотранспорту.
- Ймовірнісна оцінка прогнозу продажів.
- Роздільний облік по партнерах і контрагентах.
- Автоматичний контроль ліміту заборгованості.
- Інвентаризація взаєморозрахунків.
- Моніторинг та класифікація простроченої заборгованості за набором параметрів.
- Розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності за станом взаєморозрахунків.
Взаємовідносини з клієнтами
У «BAS ERP» використовується механізм бізнес-процесів, що автоматично відстежує маршрут процесу і створює завдання виконавцям. Управляти процесом продаж простіше, завдяки «ручному» переміщенню по етапах.
Кожна розпочата угода реєструються у системі. Для більш зручної роботи менеджерів, всі дані об’єднуються (електронна пошта дзвінки, зустрічі, оформлені замовлення, рахунки, накладні, і т.п.) Також автоматизується і підготовка продажів. Окрім того, з рішенням можна проаналізувати нереалізовані угоди – це необхідно для вдосконалення роботи відділу продажів.
Інновації та функціонал підсистеми:
- формування стратегії відносин з партнерами;
- бізнес-процеси організації взаємодії з клієнтами;
- досьє клієнта, партнера;
- карти лояльності, аналіз лояльності клієнтів;
- претензійна робота;
- моніторинг виконання угод;
- BCG-аналіз;
- розширений аналіз показників роботи менеджерів.
Закупівлі
З рішенням відповідальні за постачання менеджери отримують всю необхідну інформацію для своєчасного прийняття рішень та організації взаємодії з постачальниками.
З підсистемою можна оперативно планувати закупівлі; оформляти замовлення постачальникам і контролювати їх виконання; проводити аналіз потреб складу і виробництва, складати графіки поставок/платежів і багато іншого
Ключові інновації та переваги:
- управління закупівельною діяльністю;
- бізнес-процеси складних закупівель;
- контроль умов поставок;
- розширений аналіз і вибір постачальників за цінами і умовами;
- формування повної вартості придбання ТМЦ;
- контроль і аналіз забезпечення потреб у номенклатурі.
Склад і запаси
Управляючи складом, можна використовувати схему ордерного складського обліку. Складські ордери виписуються лише на підставі документів-розпоряджень (замовлення або накладні).
З рішенням можна управляти розкладкою товару за місцями зберігання. Програма автоматично підбирає оптимальніші місця зберігання під час розміщення та збирання.
Підсистема надає можливість застосовувати різні методи відбору для оптимізації розміщення товарів у комірках. Наприклад, вивільнити першочергово ті комірки, де товар зберігається в мінімально достатньому обсязі. У такий спосіб визначаються комірки для розміщення нових товарів.
Процес інвентаризації товару включає багато етапів: формування наказів на інвентаризацію, видачу розпоряджень на перерахунок залишків у місцях зберігання, роздільне відображення надлишків і недостач в оперативному та фінансовому обліку.
Рішення дозволяє автоматизувати процес доставки товарів клієнтам (безпосередньо за адресами клієнтів, або за допомогою перевізника.
Інновації та функціонал рішення:
- складна ієрархічна структура складів;
- управління адресним складом;
- відокремлений облік за замовленнями – резервування потреб;
- мобільні робочі місця працівників складів;
- облік багатооборотної тари;
- управління інвентаризацією товарів;
- статистичний аналіз запасів;
- розрахунок прогнозованого попиту;
- товари на складах за термінами придатності;
- управління доставкою;
- товарний календар.