BAS Комплексне управління підприємством
«BAS Комплексне управління підприємством» допоможе в організації єдиної інформаційної системи для адміністрування та управління різними аспектами діяльності підприємств малого і середнього бізнесу. Таке рішення збільшить продуктивність праці всіх служб підприємства, а також налагодить взаємодію підрозділів.
Управління фінансами
Надає можливість розвивати бізнес і детально аналізувати ефективність діяльності підприємства, оптимізуючи її напрямки.
Основні інновації рішення:
- облік кредитів, депозитів та позик;
- еквайринг (платіжні карти);
- гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря;
- маршрути погодження заявок;
- гнучкі інструменти для формування платіжних документів на майбутні дати;
- інвентаризація кас та банківських рахунків;
- аналітична звітність з руху грошових коштів.
Бюджетування
Програма застосовує «табличні моделі бюджетування» – це інтуїтивно зрозуміле налаштування структури бюджетів.
Для кожної статті бюджету застосовується до 6 довільних аналітик.
Показ та правки примірників бюджету допустимо в одній формі. Система зберігає історію змін значень бюджетних статей.
Інноваційні можливості рішення:
- економічний прогноз;
- моделювання сценаріїв;
- підтримка кількох валют;
- розширений фінансовий аналіз;
- табличні форми введення і коригування;
- аналіз досягнення планових показників;
- настроюванні види бюджетів і розширена аналітика.
Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства
Інноваційні можливості:
- налаштування ієрархічної моделі цілей і цільових показників;
- формування різних варіантів показників і можливість порівняння;
- моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних;
- розширений аналіз фінансових результатів за напрямами діяльності;
- різноманіття графічних форм аналітичних звітів.
Регламентований облік
Інноваційні можливості рішення включають:
- налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку;
- облік фактів господарської діяльності з відкладеним проведенням та контролем актуальності відображення;
- оперативний контроль створення проводок для довільного документа;
- автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них, спираючись на номенклатурний склад документів відвантаження;
- контроль повноти та правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання.
Персонал та нарахування зарплати
Можливості:
- робота з персональними даними співробітників;
- облік руху кадрів і зайнятості персоналу, а також отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності;
- організація роботи зі штатним розкладом;
- робота з договорами підряду;
- облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів;
- нарахування зарплати персоналу за різними системами оплати праці та їхніми різновидами;
- застосування показників ефективності діяльності організації та необхідного співробітника при здійсненні розрахунку винагород за роботу;
- розрахунок утримань із зарплати, зокрема за виконавчими документами;
- нарахування інших доходів, не пов’язаних з оплатою праці та доходів у натуральній формі;
- взаєморозрахунки з персоналом у готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках;
- аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності;
- отримання уніфікованих звітних форм;
- обчислення регламентованих законодавством податків та відрахувань до фонду оплати праці;
- формування регламентованої звітності із заробітної плати, як зведеної, так і персоніфікованої.
Інноваційні можливості:
- аналіз ефективності управління персоналом;
- розрахунок зарплати за даними виробітку співробітників;
- комплекс розрахунків з персоналом;
- гнучкі можливості відображення зарплати у фінансовому та регламентованому обліку;
- можливість вводити необмежену кількість показників, довільні формули;
- аналіз фонду оплати праці;
- розрахунок і нарахування резерву відпусток;
- розвиток можливостей регламентованого розрахунку зарплати.
Виробництво
- Відображення планів виробництва, що включають часові періоди виконання (рік, квартал, місяць, тиждень).
- Планування напівфабрикатів з урахуванням загальної виробничої тривалості їхнього виготовлення.
- Виробничий облік з фіксацією випуску готової продукції, виконання робіт.
- Ведення виробничого обліку на рівні підрозділів-виконавців з можливістю оформити багатопередільні безнапівфабрикатні виробничі процеси, сформувати унікальну собівартість окремих партій випуску.
Витрати та розрахунок собівартості
Інноваційні можливості:
- роздільний облік витрат за видами діяльності;
- відокремлений облік собівартості за замовленнями;
- розподіл витрат за напрямами діяльності;
- надання даних про структуру собівартості випуску до первинних витрат;
- покращений майстер закриття місяця.
Продажі
Функціональність роботи з комерційними пропозиціями, за якими можливо фіксувати історію переговорів з клієнтом, з визначення складу і умов продажу.
Можливість вказувати графік оплати на замовлення клієнта з урахуванням обраного календаря.
Облік планової та фактичної заборгованості в розрізі замовлень, термінів оплати та документів розрахунків. Спрощена робота користувачів із заборгованістю: ручне рознесення платежів здійснюється лише за замовленнями, розподіл за іншими аналітичними розрізами – автоматично у фоновому режимі.
За аналогом продажів, здійснюється робота із замовленнями постачальникам і ведення взаєморозрахунків з купівель.
Основні інновації рішення:
- управління ефективністю процесів продажів та угод з клієнтом;
- воронка продажу;
- формування прайс-листів щодо залишки товарів;
- використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процеси управління складними продажами;
- розширене управління замовленнями клієнтів, типові та індивідуальні правила продажів, оферти;
- самообслуговування клієнтів;
- управління торговими представниками;
- моніторинг стану процесів продажів;
- планування використання автотранспорту;
- імовірнісна оцінка прогнозу продажів;
- роздільний облік в розрізі партнерів (управлінський облік) і контрагентах (регламентований облік);
- автоматичний контроль ліміту заборгованості;
- інвентаризація взаєморозрахунків;
- моніторинг та класифікація простроченої заборгованості за набором параметрів;
- розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності за станом взаєморозрахунків.
Взаємовідносини з клієнтами
Автоматичне відстеження маршруту процесу і формування завдань для виконавців.
Спрощений режим управління процесом продажу з «ручним» переміщенням етапами.
Система автоматизує і підтримує як стадію продажу, так і її підготовку. Для більш зручної організації роботи менеджерів з продажу, розпочаті угоди (продажі) реєструються в системі й об’єднують в єдине ціле всю накопичену інформацію: електронну пошту, відомості про дзвінки, зустрічі, оформлені замовлення, рахунки, накладні й т.п. Також можна реєструвати і аналізувати оточення угоди: конкурентів, субпідрядників, впливових осіб, їхні зв’язки.
Можливий і аналіз нереалізованих угод з пропозиціями варіантів для поліпшення роботи відділу продажів.
Здійснюється облік інформації про контактних осіб компаній-партнерів та зв’язки між партнерами.
Інноваційні можливості:
- створення стратегії відносин з партнерами;
- бізнес-процеси організації взаємодії з клієнтами;
- досьє клієнта, партнера;
- картки лояльності, аналіз лояльності клієнтів;
- претензійна робота;
- моніторинг виконання угод;
- ВCG-аналіз;
- порівняльний аналіз показників роботи менеджерів.