BAS Медицина
«BAS Медицина. Лікарня» та «BAS Медицина. Поліклініка» – рішення, що об’єднують в одне ціле весь інформаційний простір медичної установи. З таким інструментом автоматизуються найскладніші завдання, що, у свою чергу, сприяє ефективному та сучасному управлінню медичною організацією.
«BAS Медицина. Лікарня»
Програма автоматизує основну діяльність медичної організації, яка обслуговує пацієнтів у амбулаторно-поліклінічних умовах і денних стаціонарах, та включає в себе підсистеми для автоматизації лікарень, які надають медичну допомогу в поліклініках і в стаціонарах цілодобового перебування.
«BAS Медицина. Лікарня» дозволяє надавати розділений доступ до даних за рольовим принципом. В одній інформаційній базі можна вести облік за кількома медичними організаціями.
Рішення автоматизує:
- облік пацієнтів;
- ведення електронних медичних карт пацієнта;
- облік і ведення лікарських дільниць, прикріплення пацієнтів до лікарських дільниць;
- формування замовлень пацієнта, планування медичних послуг (запис на прийом), формування рахунків на оплату;
- планування роботи лікарні;
- отримання оплати за медичні послуги від фізичних осіб (готівковий/безготівковий розрахунок, друк касових чеків);
- формування змінного завдання медичного персоналу;
- реєстрація документів: контрольної карти диспансерного спостереження; направлення на госпіталізацію, відновлювальне лікування, обстеження, консультацію; талона амбулаторного пацієнта; медичного свідоцтва про смерть (форма № 106/о); рецептів (форми Ф1, Ф3)
- облік обладнання;
- взаємодія з PACS і медичним обладнанням за стандартом DICOM 3;
- облік виконаних медичних послуг;
- формування електронних медичних документів, налаштування шаблонів медичних документів і готових фраз для підставляння в документи;
- створення, друк та облік листків непрацездатності;
- управління взаємовідносинами з контрагентами;
- проведення взаєморозрахунків з юридичними особами;
- встановлення цін і знижок;
- управління маркетинговими заходами;
- проведення профоглядів для співробітників підприємств;
- реєстрація способів зв’язку з пацієнтами для роботи Call-центрів;
- персональні оповіщення пацієнтів і лікарів через SMS та e-mail.
«BAS Медицина» передбачає автоматизацію роботи лікарняних аптек будь-якої форми власності, і вирішує такі завдання:
- облік руху номенклатури аптечних товарів (з аналітикою серій, термінів придатності, документів партії);
- облік на складах (сумовий і кількісний) та за місцями зберігання складу (кількісний);
- облік аптечних товарів на всіх рівнях звернення в організації (у тому числі в аптечних складах, і у відділеннях лікарні);
- ведення роздільного обліку за джерелами фінансування;
- реєстрація надходження аптечних товарів від постачальників на склади, аптеки та оприбуткування;
- реєстрація повернень товарів постачальникам;
- фіксування розміщення аптечних товарів в місцях зберігання (у разі ведення кількісного обліку за місцями зберігання);
- реєстрація руху товарів між складами;
- реєстрація списання аптечних товарів;
- реєстрація виготовлення лікарських препаратів та інше.
Автоматизація обігу медикаментів та витратних медичних матеріалів
У галузевому рішенні сформовано універсальний підхід до обліку різного виду товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ). А для обліку лікарських засобів застосовуються спеціалізовані механізми, які ведуть звітність за приналежністю ліків до списків:
- наркотичні та психотропні речовини (за групами),
- сильнодійні й отрути,
- безрецептурний відпуск.
Також передбачається облік ліків за формальними ознаками:
- діюча речовина або міжнародне непатентоване найменування,
- торговельне найменування,
- лікарська форма та форма випуску.
Програма автоматизує:
- управління закупівлями;
- оформлення повернень;
- аналіз ефективності витрат;
- управління запасами в аптеці;
- облік за джерелами фінансування;
- ведення формулярних переліків організації та відділень;
- управління виготовленням медичних препаратів;
- управління запасами у відділеннях і кабінетах;
- контроль наявності серій, вилучених з обігу;
- управління роздрібними продажами.
Інтеграція з програмами ведення бухгалтерського обліку
Рішення «BAS Медицина» не передбачене для ведення повноцінного бухгалтерського обліку і підготовки всіх потрібних документів для подання їх у державні податкові органи. Для вирішення таки задач використовуються інші програми: «Бухгалтерія», ред. 2.0 та «BAS Бухгалтерія», ред. 2.1.
З «BAS Медицина» можна проводити облік від імені декількох медичних організацій на будь-якій кількості складів.
Ключові переваги для різних рівнів управління
Для менеджерів служб управління закупками товарів надається можливість відстеження повного «циклу життя товару: від етапу планування закупок до моменту відвантаження товарів постачальниками.
Можливості:
Для працівників складу та матеріально відповідальних співробітників відділень:
- ведення детального оперативного обліку товарів на складах, у відділеннях і кабінетах,
- облік товарно-матеріальних цінностей різного виду (медикаментів, медичних виробів, інших матеріалів), оформлення всіх необхідних документів.
Для управлінського персоналу:
- оцінювати структури закупок та споживання медикаментів з позицій фармакоекономіки,
- робити оцінку динаміки фінансових витрат на різні групи препаратів,
- проводити різні вибірки за фармакологічними ознаками ліків.
Для керівників підприємства: отримувати зручні стислі звіти, що показують поточний стан справ у закупок, споживанні медикаментів та витратних медичних матеріалів лікарні.
«BAS Медицина. Поліклініка»
Наповнюється…