FlyDoc
FlyDoc – це модуль «Управління підприємством» й «BAS», з яким можливий обмін електронними документами між користувачами програм «FlyDoc», «M.E.Doc», «СОТА», «FREDO» через сервер «ПТАХ», або за допомогою гіперпосилання на документ у пошті/месенджерах.
Можливості:
- Автоматичне формування облікових документів на основі вхідних електронних, завдяки чому не потрібне їх ручне введення.
- Підписання КЕП/ЕЦП і надсилання документів в «Управління підприємством» та «BAS». Така функція передбачає швидке відправлення документів з облікової системи, без проміжних операцій.
- Зберігання документів і квитанцій в одній базі даних облікових систем зі зручним пошуком.
- Показ статусу документів на всіх етапах їх опрацювання: відправлені, доставлені, прийняті, відхилені.
- Механізм «Монітор регламентних завдань» для додавання задач з автоматичної обробки документів (можливість формувати, підписувати й відправляти електронні варіанти за розкладом).
- Відстеження відповідності інформації облікових документів електронним. У випадку введення правок до облікового документа після відправлення електронного контрагенту на робочому столі FlyDoc такі документи маркуватимуться червоним кольором. Тобто відображатиметься невідповідність даних. Для коригування таких документів на робочому столі передбачений фільтр «Звірка».
- Управління доступом базовим способом «Управління підприємством»/«BAS» з можливістю доопрацювання ролей облікової системи під власні потреби.