Сервіс FREDO ДокМен
«FREDO ДокМен» – це сервіс для обміну електронними документами зі своїми контрагентами, який економить час та витрати на друк паперових копій документів.
«FREDO ДокМен» призначений для користувачів рішень «BAS», «UA-Бюджет», «Управління підприємством». Поєднання сервісу з типовими конфігураціями систем автоматизації бізнесу передбачає обмін документам між контрагентами без створення зовнішніх проміжних файлів. Зауважимо, що для обміну податковими документами використовується сервіс «FREDO Звіт».
З «FREDO ДокМен» можливо:
- створювати базові документи за наявними зразками в програмі FREDO;
- здійснювати пряму інтеграцію: вивантажувати рахунки, акти виконаних робіт і товарні накладні з типових рішень систем автоматизації бізнесу в сервіс «FREDO ДокМен» лише натисканням однієї кнопки, без використання проміжних файлів і додаткових обробок; а також завантажувати вище перераховану документацію з сервісу FREDO ДокМен у типові конфігурації.
- підписувати, шифрувати та надсилати документи контрагентам, які користуються сервісом «FREDO ДокМен», а також програмами «M.E.Doc», «Сота», «FlyDoc» за прямим/поштовим з’єднанням, за допомогою «ПТАХ», або інструментами електронної пошти;
- отримувати електронну документацію від своїх контрагентів – користувачів сервісів «FREDO ДокМен», або програм «M.E.Doc», «Сота», «FlyDoc»;
- проводити пакетну роботу з документами;
- працювати з КЕП всіх основних акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), і з безоплатними КЕП від Державної Податкової Служби України.
Завдяки модулям «Довільне Підписання» і «Універсальний документ» для підписання КЕП передбачається:
- занесення до програми файлів різного формату,
- відправка на довільні електронні адреси,
- підписання та шифрування файлів будь-якого формату і надсилання їх контрагентам-користувачам «FREDO ДокМен», «M.E.Doc», «Сота», «FlyDoc».