BAS Зарплата та Управління Персоналом
«BAS Зарплата та Управління Персоналом» – це інструмент, що допоможе автоматизувати всі задачі, необхідні для проведення розрахунків заробітних плат персоналу та кадрових питань. Рішення враховує законодавчі вимоги та практичну діяльність українських підприємств. Успішно застосовується в бухгалтеріях підприємств, службах керування персоналом та інших підрозділах, які потребують ефективної організації роботи співробітників. Підходить для компаній різного масштабу.
З «BAS Зарплата та Управління Персоналом» легко можна вирішити всі управлінські та кадрові питання, а також процеси нарахування зарплат, формування звітів у держоргани й тому подібне. Програма допомагає ефективно керувати працівниками підприємств будь-якої чисельності. Має гнучкий механізм налаштувань для отримання даних в різноманітних аналітичних розрізах. Тому рішенням можуть користуватись і керівники, і кадрові служби.
«BAS Зарплата та Управління Персоналом» може автоматизувати
- розрахунок заробітної плати
- розрахунки регламентованих законодавством податків і внесків з фонду оплати праці
- облік використання робочого часу (варіація графіків роботи)
- облік кадрів та аналіз кадрового складу (ведення штатного розкладу, військовий облік, інше)
- управління грошовими розрахунками з персоналом (депонування, різні варіанти виплат, і т.д.)
- відображення нарахованої зарплати й податків у витратах підприємства
Розрахунок та облік заробітної плати
Програма дозволяє використовувати різні варіанти заохочення персоналу під час нарахування зарплат.
«BAS Зарплата та Управління Персоналом» – це можливість створити різні способи мотивації співробітників, використовуючи показники ефективності діяльності як підприємства, так і окремого робітника.
Програма автоматизує ведення взаєморозрахунків з працівниками підприємства, а також облік витрат на оплату праці. Зокрема можливі:
- основні форми оплати праці, якими користуються на госпрозрахункових підприємствах
- оплата роботи за договорами ЦПХ, авторським договором та гіг-контрактом для організацій-резидентів Дія-Сіті
- ведення обліку взаєморозрахунків з фондами за допомогами соціального страхування
- ведення довільних нарахувань, користуючись стандартними формулами або створюючи власні
- виплати авансу фіксованою сумою, відсотком від тарифу, розрахунком за половину місяця
- виплати заробітних плат проведенням через касу, банк, і через роздавальника тощо
Рішення також реалізує підготовку всіх типових форм з обліку праці, заробітної плати та інших звітів, що дозволяють отримати інформацію за будь-який розрахунковий період.
Результати розрахунків можуть бути представлені у вигляді аналітичних звітів (наприклад, аналіз заборгованості по зарплаті, аналіз ФОП за нарахуваннями, співробітниками організацій і тому подібне).
Почавши працювати з «BAS Зарплата та Управління Персоналом», легко ввести дані про заборгованість по заробітній платі та початковому штатному розкладу співробітників.
Податки та внески
Програма автоматизує розрахунки основних податків, запроваджених чинним законодавством. А саме:
- ПДФО
- військовий збір
- ЄСВ
Зокрема можливо:
- облік різних видів доходів ПДФО
- кілька варіантів обчислення страхових внесків (за основним, і за будь-яким пільговим тарифом)
- залучення пільгової схеми оподаткування для підприємств, що є резидентами Дія-Сіті
- фіксування незарплатних доходів фізичних осіб для ведення податкової звітності
- облік спеціального стажу співробітників (враховуючи атестацію робочих місць), особливих форм зайнятості (робота з неповним або нефіксованим робочим часом) і відображення результатів в регламентованій звітності з ЄСВ
За даними обліку доходів співробітників, інформації про сплату в фонди, сплачених податків та різних внесків, формується звітність.
Серед якої:
- «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску»
- «Звіт про заборгованість з оплати праці» (форма №3-борг)
- «Звіт з праці» (форма №1-ПВ)
- «Повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту»
- Аналіз нарахованих податків і внесків і т. д.
Облік використання робочого часу
Програма дозволяє обчислювати час гнучким механізмом. Наприклад,
- робити опис різних графіків роботи, у тому числі «змінні» і реєструвати тільки відхилення від звичайного режиму роботи
- виключно реєструвати фактичні дані обліку на основі табелів
У «BAS Зарплата та Управління Персоналом» можна створювати різні графіки роботи працівників:
- п’ятиденний робочий тиждень з восьмигодинним робочим днем
- шестиденний робочий тиждень з восьмигодинним робочим днем
- змінний робочий час
- неповний робочий час
- підсумований облік робочого часу
Для прикладу, можливе заповнення графіка окремого працівника, оплата праці якого ведеться за різними ставками.
Всі відхилення від графіків вносяться в програму з допомогою передбачених документів, що дозволяють підготувати друковані форми відповідних наказів:
- про надання відпустки (основної та додаткової)
- про понаднормову роботу
- про вихід на роботу у святкові та вихідні дні
- про тимчасове призупинення робіт (простій)
- про направлення у відрядження і т. п.
На підґрунті інформації про відпрацьовані та невідпрацьовані години ведеться нарахування заробітної плати, і формується табель обліку робочого часу за типовою формою П-5.
Окрім всього, функціонал програмного забезпечення веде графік відпусток: запланованих та невикористаних, як основних, так і додаткових.
Трудові відносини, кадрове діловодство та аналіз кадрового складу, військовий облік
Окрім основних особистих даних працівників, рішення допомагає зберігати й іншу додаткову інформацію (службові телефони та інше).
Завдяки автоматизації кадрового діловодства, можна створювати документи у типових друкованих формах:
- трудові договори
- прийняття на роботу (форма П-1)
- зміна посади
- звільнення (форма П-4)
На базі всієї зібраної інформації про стаж конкретної персони формуються особисті картки працівників (форма П-2). Також автоматизується облік вакансій, робочих місць з нестандартними графіками. А завдяки різноманітності звітів можна аналізувати кадровий склад за різними показниками: кадровими рухами, середньою чисельністю працівників, списками й т.п.
Ведення військового обліку
Програма формує документацію для надання в територіальні центри комплектування (ТЦК) та соціальної підтримки. А це:
- списки персонального військового обліку
- список осіб, які підлягають приписці до призовних дільниць
- дані оперативного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів
- повідомлення про зміну облікових даних
Штатний розклад і контроль фонду оплати праці
Програмне забезпечення спрощує планування штату та фонду оплати праці. Вести штатний розклад можливо за спрощеною формою, так повною. Рішення дозволяє проаналізувати плановий і фактичний фонди оплати праці, укомплектованість штату.
Позиція штатного розкладу містить інформацію про:
- графік роботи
- кількість днів відпустки
- умови праці
- розряд
- категорію
- підрозділ
- нарахування
- доплати
Працюючи зі штатним розкладом можна використовувати лише актуальні підрозділи й посади. Для відстеження змін потрібно вказати дати формування і розформування підрозділів, а також дати введення в штатний розклад і виключення з нього посад.
Відображення зарплати в обліку та ведення кількох організацій
Рішення автоматично формує бухгалтерські операції, серед яких створення оцінювальних зобов’язань (резервів).
Передбачається налаштування аналітики сум з потрібним ступенем деталізації:
- окремо по працівниках
- загально по підприємству
Також доступна можливість автоматичної синхронізації даних «BAS Зарплата та Управління Персоналом» з програмою «BAS Бухгалтерія».
Можливе ведення кадрової та облікової діяльності кількох організацій, серед яких можуть бути як індивідуальні підприємці, так і юридичні особи.
Гнучкість і налаштованість
Рішення налічує загальні схеми розрахунку зарплати й управління персоналом, тому може використовуватися в більшості госпрозрахункових організацій. За потреби, замінюється типова конфігурація в режимі «Конфігуратор», з яким можливо:
- змінювати алгоритми розрахунку нарахувань і утримань
- мати великий вибір оформлення друкованих форм документів
- подання інформації у вигляді діаграм
- створення документів і довідників будь-якої структури, та інше.
Масштабованість
Програма може адаптуватись для персонального користування, або для невеликих організацій.
Файловий варіант, що розрахований на багатьох користувачів, забезпечує простоту установки і експлуатації.
А для одночасної роботи великого колективу передбачений клієнт-серверний варіант, що має трирівневу архітектуру, ефективну обробку даних і надійне зберігання.
Зручний інтерфейс
Сучасністьінтерфейсу відзначається ергономікою у користуванні – а саме легкістю для новачків та швидкістю роботи для вже досвідчених працівників.
Для прикладу, досить просто працювати з великими списками, керувати колонками, сортувати інформацію. А наявність «введення по рядку» робить ефективнішою роботу з клавіатурою.
Адміністрування
Рішення містить такі інструменти для адміністрування:
- вивантаження і завантаження бази даних
- можливість встановлення й оновлення платформи, прикладних рішень
- журнал реєстрування змін, які вносять користувачі
- налаштування прав доступу користувачів, відповідно до призначеної для них ролі, змісту меню, командних панелей і мови користувача